Schmolke-Carbon

Produkty Schmolke-Carbon są wysokiej jakości i trwałe – zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i nieograniczonej zabawie na rowerze. W przypadku wystąpienia problemu z jednym z produktów, możesz zgłosić roszczenie gwarancyjne lub skorzystać z usługi Schmolke-Carbon Crash Replacement Service.
Na tej stronie możesz dowiedzieć się więcej o usłudze i zarejestrować swoje roszczenie jednym kliknięciem.

Przy zakupie komponentów karbonowych SCHMOLKE i kompletnych kół, jako pierwszemu właścicielowi udzielana jest gwarancja na okres 3 lat od daty zakupu.
W przypadku komponentów innych marek, które są montowane w kompletnych kołach Schmolke-Carbon obowiązują warunki gwarancji danego producenta.

Rejestrując nowy produkt SCHMOLKE Carbon online w ciągu 30 dni od zakupu, możesz w pełni skorzystać z 3-letniej gwarancji

Wszystkie produkty Schmolke-Carbon są poddawane starannej kontroli jakości przed wysyłką. Jeśli mimo to wystąpi powód do reklamacji, obowiązuje nasza gwarancja. Obejmuje ona ochronę przed pęknięciami szprych, pęknięciami obręczy, zmęczeniem materiału przy prawidłowym montażu i użytkowaniu zgodnie z opisem w odpowiedniej instrukcji montażu. W przypadku nieprzestrzegania instrukcji montażu i prawidłowego użytkowania produktów gwarancja traci ważność. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, takimi jak wypadki, niewłaściwe użytkowanie lub zużycie.

Gwarancja musi zostać złożona do SCHMOLKE Carbon w formie pisemnej w okresie jej ważności. Gwarancja jest wiążąca dla pierwszego właściciela i nie podlega przeniesieniu. Roszczenie gwarancyjne może być zgłoszone wyłącznie na podstawie załączonej faktury lub paragonu. W przypadku roszczenia gwarancyjnego SCHMOLKE Carbon poniesie koszty konwersji i wysyłki.

Chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne? Kliknij przycisk i wypełnij formularz.

Chcemy, abyś jak najszybciej mógł ponownie jeździć na swoim rowerze lub aby Twój komponent był w pełni sprawny. W przypadku nieodwracalnego uszkodzenia, które nie jest objęte roszczeniem gwarancyjnym (np. w wyniku wypadku), Schmolke udziela rabatu od odpowiedniej aktualnej ceny sprzedaży przy zakupie nowego produktu SCHMOLKE Carbon jako zamiennika. Wysokość rabatu zależy od wieku produktu. Dlatego prosimy o przesłanie nam dowodu zakupu / oryginalnej faktury lub paragonu.

Wiek produktuDo 12 miesięcy13-24 miesiąceDożywotni
Rabat od aktualnej ceny50% zniżki30% zniżki15% zniżki
  1. Reklamacja: Reklamacja musi być złożona bezpośrednio do SCHMOLKE Carbon. Składając reklamację, nieodwracalny produkt SCHMOLKE Carbon automatycznie staje się wyłączną własnością Schmolke-Carbon bez odszkodowania.
  2. Badanie i informacja zwrotna: W celu lepszego rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie kopii dowodu zakupu, zdjęć uszkodzeń oraz opisu uszkodzeń. Jak tylko dotrze Twoją wiadomość, Schmolke-Carbon skontaktuje się z Tobą niezwłocznie i pomoże Ci w dalszej części procesu.
  3. Wysyłka: Uszkodzony produkt SCHMOLKE Carbon należy wysłać do Schmolke- Carbon na adres: GOTTLIEB-DAIMLER-STR. 3
    78467 KONSTANZ
    GERMANY
    Uszkodzone koła należy wysyłać bez opon i kaset.
  4. Utylizacja: Schmolke-Carbon zajmie się zwróconą częścią (częściami) w sposób profesjonalny i przyjazny dla środowiska. Ponieważ żaden produkt nie jest doskonały, z uszkodzonych części można wyciągnąć wnioski. Dlatego często odtwarzamy rodzaj zniszczenia produktu, aby ulepszyć kolejne generacje produktów.

Chcesz skorzystać z usługi wymiany uszkodzonych części Schmolke-Carbon ? Kliknij przycisk i wypełnij formularz.