VELO DE VILLE stosuje najwyższe standardy jakości wobec swoich produktów i rozwiązań, dzięki czemu mogą zaoferować wyjątkowe wrażenia z jazdy na swoich rowerach.
Te same standardy jakości rozszerzone są w całej siecie dealerskiej marki Velo de Ville.
Łączy nas to w dążeniu do zaoferowania naszym klientom spersonalizowanego produktu i optymalnego serwisu. Jednak w niezwykle rzadkich przypadkach produkt może okazać się niezadowalający. Właśnie w związku z tymi sytuacjami zebraliśmy dla Ciebie ważne informacje:
RĘKOJMIA
Ponadto firma VELO DE VILLE udziela dobrowolnej gwarancji producenta na ramę roweru na okres 5 lat od daty zakupu. Nie ma to wpływu na dodatkowe roszczenia wynikające z krajowego prawa do rękojmi.
Warunki niezbędne dla zgłaszania roszczeń z tytułu gwarancji:
- Paszport rowerowy dołączony do instrukcji obsługi został wypełniony w całości
- Przestrzeganie zdefiniowanej w instrukcji obsługi częstotliwości przeglądów
W okresie przedłużonej gwarancji VELO DE VILLE bezpłatnie udostępnia ramę rowerową. Koszty montażu i demontażu oraz ewentualne koszty transportu ponosi właściciel.
WYŁĄCZENIA z RĘKOJMII i GWARANCJI
Rękojmia lub gwarancja wygasają w następujących przypadkach:
- Uszkodzenia spowodowane wypadkiem, niezgodne z przeznaczeniem użytkowanie roweru i/lub niedbałe użytkowanie
- Rower nie był serwisowany zgodnie z instrukcją obsługi
- Nie przestrzegano zalecanej częstotliwości przeglądów
- Naprawy nie były wykonywanie profesjonalnie
- Zamontowane w późniejszym terminie części zamienne nie spełniają wymagań specyfikacji technicznej roweru lub są zamontowane nieprawidłowo
WYŁĄCZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI
Kategorycznie wyłączona jest odpowiedzialność firmy VELO DE VILLE za szkody powstałe wskutek:
- niewłaściwego ustawienia kierownicy, hamulców, siodełka, sztycy rowerowej, mechanizmu zmiany biegów
- nieterminowej wymiany poszczególnych części, takich jak linki hamulcowe, linki przerzutek, klocki hamulcowe, opony, łańcuch, zębatki
- normalnego zużycia
- oddziaływań klimatycznych, takich jak normalne wietrzenie lakieru i rdzewienie elementów chromowanych.
CO NALEŻY ZROBIĆ W PRZYPADKU REKLAMACJI Z TYTUŁU RĘKOJMI LUB GWARANCJI
Po stwierdzeniu wady wszelkie reklamacje należy niezwłocznie zgłaszać dealerowi VELO DE VILLE, u którego został zakupiony rower.
W celu dalszego dochodzenia roszczeń dealer potrzebuje dowodu zakupu (potwierdzenia) oraz instrukcji obsługi z książką serwisową. Dlatego należy starannie przechowywać te dokumenty.
W okresie rękojmi wszystkie stwierdzone przez firmę VELO DE VILLE wady materiałowe i konstrukcyjne zostaną naprawione lub bezpłatnie wymienione. O wyborze rozwiązania decyduje firma VELO DE VILLE.
W przypadku uszkodzonej ramy i braku możliwości dalszego jej użytkowania w okresie gwarancyjnym firma VELO DE VILLE bezpłatnie udostępni taką samą lub równoważną ramę jako zamiennik. Jeśli odpowiednia rama nie będzie już dostępna, firma VELO DE VILLE zastrzega sobie prawo do sporządzenia noty uznaniowej na dany rower przy uwzględnieniu jego stanu ogólnego oraz przebiegu. Koszty związane z montażem, demontażem oraz ewentualne koszty transportu ponosi właściciel roweru.